چرا برنامه نویسان وب حتما می بایست طراح سایت نیز باشند
نوشته شده توسط : علی پور

نرم افزار نویس سایت به فردی گفته می‌گردد طراحی سایت در مشهد که رایا پارس مسئول ahrefs کد نویسی اچ تی ام ال، سی اس اس، جاوا اسکریپت و شاخه آن نظیر آجاکس و جی کوئری و لهجه های سمت سرور سایت نظیر پی اچ چی و دات نت است که باید علم seo و seo وبسایت را داشته باشد. در مقابل معمولا طراح تارنما به فردی گفته می‌گردد که مسئول ساخت گرافیک های وبسایت نظیر چار چوب تارنما، پیکان و فتوشاپ است و با قابل انعطاف افزارهای گرافیکی شناخت بی نقص داراست. در واقعیت طراح تارنما نیز علم اول ای در مورد اچ تی ام ال و سی اس اس دارااست و برخی از طراحان حرفه‌ای خیس علم جاوا اسکریپت نیز دارا‌هستند.

در صورتیکه که یک نرم‌افزار نویس علم استعمال از قابل انعطاف افزارهای گرافیکی نظیر مکان نما، فتوشاپ را داشته باشد می‌تواند در موردها مورد نیاز گرافیک های لازم وبسایت و قسمت متبوع را پیاده سازی کند و دیگر مایحتاج وجود ندارد برای تولید گرافیک ها سایت به طراح تارنما مراجعه کند. در واقعیت در‌حالتی که که نرم افزار نویس تارنما علم پیاده سازی داشته باشد قسمت های گوناگون سایت را با گرافیک بهتری طراحی می کند و منجر بالا رفتن جنبه بصری تارنما میگردد.

امروزه با ظهور اچ تی ام ال 5 و قابلیت ساخت و ساز کارتن ها با آن و سی اس اس 3 معیار به کار گیری از نشانه گر در وب سایت ها به دستکم رسیده و معمولا گرافیک ها به وسیله کد نویسی اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت طراحی می‌شوند و براین اساس کافی اپ نویس وبسایت با ابزارهای تولید گرافیک های دو آجل نظیر فتوشاپ شناخت بی نقص داشته باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: